gozde_sarisoy Neslihan1903 ya bende aynı haftadayım çam ve sakuraya gidiyorum randevu alamadım kontrol zamanım geldi mecbur özele gidicem bi heycanlandım 😊🤰🏻
Neslihan1903 gozde_sarisoy hayırlısı olsun Ya devlet hastanelerinde çok zormuş randevu işi ben hiç bulaşmadım 🤗
Neslihan1903 Tevhide18 tabi ki en önemlisi sağlıklı olması ben çok meraklıydım sordum iyi bir perinatologdu doğru tahminde bulunmuş 🤗
Neslihan1903 Gigy ben 2 lü taramada öğrendim aslında perinatolog %80 kız dedi bizim kız çok hareketli fıldır fıldır dönüyor içimde her şekle giriyor minnoş ondan rahat gördü sanırım 😂
Gigy Neslihan1903 bakalım benim de 13.haftada perinataloğum bakacak ,çok az kaldı heyecan dorukta 🤩gösterir belki kendini
gozde_sarisoy Neslihan1903 ben bu haftaya kadar hep devlete gittim memnunum galiba ayarladım gibi şimdi yarın belli olcak bakalım 🙏
Mom092 Neslihan1903 huhu sende piremses annesi olucaksinnn🥳 hayirli olsun canim sag salim kucagina alirsin insallaah 💗
Neslihan1903 Mom092 amin canım Allah razı olsun minnak prensesler 👸🏼 rabbim hepimize sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Neslihan1903 Gigy perinatolog görebiliyor o haftalarda canım bana 12. Hafta söyledi perinatolog %80 kız diye değişmedi şükür 🤗
Neslihan1903 Hanileanne Google a yaz kuzum Çin takvimi diye doğum tarihin son adet tarihi falan filan yazıyorsun gösteriyor 🤗
ozn38 Neslihan1903 allah analı babalı büyütsün inş benimkide 16 haftalık gösterdi kesin kız dedi şimdi 20 haftalık olduk hayırlısıyla tüm annelere nasip etsin sağlıklıca bebeklerimizi kucağımıza alalım 🙏💕🥰