Bizde 35+6 olduk 2.730 gram. Bugün nst sonucunda bebegin kalp atış hızı 180 lerde çıktı. Serum takıp tekrar nst ye aldılar kalp atış hızı biraz düştü ancak genede çok düşmedi. Doktorum çok önemli bişey olmadığını yarına tekrar görmek istediğini söyledi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu arkadaşlar