AlevDemirel Şimdi hastaneden geldim minik kuşum 36+1 haftalık.2850 kg olmuş,sizin bebetolar ne durumda,doğum korkusu yaşayanlar nasıl yapacağım diyenler var mı ben gibi🙈doktorum çatı muayenesi de yapmıyormuş Bu arada Nasıl sevindim 😎💃
MiniKaya AlevDemirel cumartesi gitmiştim bende 36+2 de 2900 dü normalde hamile kalmadan önce ay ben asla normal doğuramam derdim şimdi hiç korkum yok 😀 tabi son 1 hafta ne olur bilmiyorm önümüzdeki ptesi alttan muayenem var bakalm hayırlısı 🌸
Sinemm1590 AlevDemirel doktorunuz neden çatı muanesi yapmıyormuş acaba söylemi ben de 36+5 bugün kontolüm var çatı muanesi olur mu acaba die düşünüyorum
bebegim_28 AlevDemirel 28 haftalık olduk bizde az önce geldik kontrolden 3 kilo 300 gr olmuş kızımız 🤩 beklemedeyiz ne zaman gelirse artık 😊
Busra_0738 AlevDemirel ilk gebelikse yapması lazım aslında normal dogum yada sezeryana karar vermek için çatı darsa normal pek mümkün degik riske atmadan sezeryana alıyorlar ama bilemiyorum tabiki en doğrusunu onlar bilir benim olmuştu ilk hamileliğimde kemik yapın gayet esnek normal yaparsın dedi ve öyle oldu inşallah buda normal olur
AlevDemirel MiniKaya bazen diyorum yaparım bi cesaret geliyor,bazende sıfır cesaret🤷♀️Başa gelen çekilir umarım sağlıkla gelirler 🙏 sizede kolay doğumlar şimdiden 😊
AlevDemirel Sinemm1590 önceden yapıyorduk ama sonra gördükki doğuramaz dediklerimiz doğuruyor.doğum sırasında salgılanan bi hormon kemiklerin açılmasını sağlıyor dedi(hormonun adını hatırlayamıyorum 😊)Oyüzden yapmıyorum dedi
MiniKaya AlevDemirel ben kendimi şöyle motive ediyorm sezaryeninde artı eksisi var normalinde sezaryende sonda olayı bana daha korkuç geliyo bide hemen süt gelmiyo falan deniyo normalde bebeğim için en iyisiyse ben 24 saat sancı çekmeye razıyım tabi ya yapamazsam ya ıkınamazsam falan gibi korkularm var ama hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏼
Sinemm1590 AlevDemirel belki benim doktorum da yapmaz 😁 teşekkür ederim evlandınzı sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻
neslihann87 MiniKaya iki doğum şeklininde hrm zor hem kolay yanları var evet kişiden kişyede değişiyo ben 1 normal 2 sezaryen doğum yaptım bana göre normalde hemen ayaklanabiliyosunuz artısı bu diğerinde ise biraz daha ağrılı oluyo
bebegim_28 AlevDemirel 38 yazacaktım pardon 🙈🙈 kendi yazdığıma bakmamışım ala ala niye fazla olsun ki diyorum kendi kendime 😂😂
AlevDemirel Busra_0738 bilmiyorum ama bana mantıklı geldi söylediği,doğum anında değişebiliyorsa durum su an bakması gereksiz.boş yete Sezeryan olmakta var.doktorum normal doğum yanlısı ve benimde en basından beri herşeyim normal şükür hayırlısı diyelim
Mmunvvr AlevDemirel sizinle ayniyiz 36+1 cuma günü kontrolum var ikinci dogumum olacak ama yinede korku var 😞
Mmunvvr Busra_0738 yazarim inşaallah öyle diyolar ama bakalim cok korkuyorum ilkinde kötü gectiği icin tekrar ayni şeyleri yaşamaktan korkuyor insan
Busra_0738 Mmunvvr benimde cok kötü geçti bilmiyorum bize mi öyle geliyor normalde dede mi kötü 😏 öğlen yatıp akşam 11 de dogum yaptım yine şanslısın ertesi günü bekleyenler de oluyor cok güzel dogum yaptımn dedi doktorum ama benim için cok kötüydü bu sefer evde sonuna kadar beklemek istiyorum
Busra_0738 AlevDemirel aynen hayırlısı olsun inşallah normal olur tabiki valla bana da normal olur diyen doktorum herşeye hazırlık ol yinede bebegin başı büyük normal yapamayadabilirsin dedi ama cok şükür zorda olsa normal oldu ve doktor bebegin gelirken içeriyi yırtmaması için kesi yaptı yoksa kesisiz de dogum yaparsın sanırım oda 2 3 dikişti hakkımızda hayırlısı olsun inşallah rabbim sag salim kurtarsın hepimizi
MiniKaya neslihann87 Bebişler nasıl gelmek isterse artk onlara kalmış bir durum hayırlısı olsun inşallah 🤲🏼🌸
Mmunvvr Busra_0738 inşallah dilediğiniz gibi olur benim suni sanciyla yapilmişti bunda inşallah kendi sancim olur da evde cekerim diyorum bende
Busra_0738 Mmunvvr aynen bende bunda sonuna kadar beklemek istiyorum evde inşallah evde çekip giderim