yadeninannesi oteledim oteledim hemsire bugun telefon acti, hem ben bugune kadar hic kan ve idrar tahlili vermedim hamilelik basindan beri hem de asi icin biraz gecikmisiz. Yarin sabah aile hekimligindeyim. Guncelleme girerim yarin ama igne fobim falan yok, biraz acir gecer sanki benim sorum aile hekimliginde hic kan ve idrar verdiniz mi? Ortam nasil, umarim hijyen acisindan basima bisey gelmez ona daha cok panikledim