İlk dozda sadece kolda uyuşma olmuştu ama 2. Dozda çok ateş yaptı 3 gün kendime gelemedim ateşten uyuyamadım bacaklarıma koröunç vurdu yürüyemedim hatta covid mi diye çok korktuk ama yaparmış bazen böyle benim baş ağrısı uykusuzlukla da birleşince çok kötü oldu inşallah kimse yaşamaz benim yaşadığımı