Yasminahmet tekbirask156 evet aslında anneleri de telaşa sokan bazı doktorlar , her bebeğin genetik yapısı farklı ben 2500 kilo doğmuşum kızım en son gittiğimde 3150 kiloydu özellikle yediğim şeyler de yok rutin şeyler sen canını sıkma güzel anne 😊
tekbirask156 Yasminahmet 🤗😇 teşekkür ederim ilk gebelik olmasının da etkisi oluyor bı de zaten hamileliğin duygusallığı insan etkileniyor valla
tekbirask156 Tugcesh 😏 benim hiç sancım yok ağrılarım falan oluyor ama bekliyoruz . Erkek bebiş geç geliyor diyorlar çok da bekletmeden gelse artık 😁
Mamyyyyy tekbirask156 bence kilosu gayet iyi bnde dün 37+1 de kontrole gittim 2630 gr kilosu 10 gün önce gitmiştim en son 10 günde 430 gr almış
Mamyyyyy tekbirask156 ekstra dikkat etmedim bn hergün olabildiğince muz ceviz ve meyvelerden yiyorum balık et tavuk yedim birer kez on gün içinde diğerleri normal beslenme