Merve1656 tekbirask156 evet birden giren ağrılar gerçekten can yakıcı oluyor ama son günlerimiz zaten biraz daha sabredelim😊 ileride hamilelegimi ozlicegimi düşünerek geçiriyorum her günümü 🙈🙈
Naz-Ylmz Bizde 37+4 olduk 🥰 36 haftada gittiğimde 3000 kilo demişti yarın kontrolümüz var bakalım 1 haftada ne kadar aldı 😊 arada giren bel ağrısı, bazende üşütünce karın ağrısı olur gibi öyle ağrılar giriyor karnıma bakalım ne zaman gelecek Prensesimiz 🐣💜
Yasminahmet tekbirask156 canım 2500 kilo ve üstü bebekler normal kabul ediliyor bu kadar kiloya takma doktorlar ha 3500 kilo ha 2500 kilo doğmuş iki kiloyuda aynı kabul ediliyor yeterki sağlıklı olsun 😊😊
tekbirask156 Yasminahmet her ne kadar bilsem de geçen hafta doktor kilosu biraz geri deyince vicdan azabı çektim bı haftada yemedigim şey kalmadı
Prenses58 tekbirask156 bende 37+0 im geçen hafta 3200 dü bu hafta bakalım kaç oldu sağlıkla gelsin bebişler
Yasminahmet tekbirask156 evet aslında anneleri de telaşa sokan bazı doktorlar , her bebeğin genetik yapısı farklı ben 2500 kilo doğmuşum kızım en son gittiğimde 3150 kiloydu özellikle yediğim şeyler de yok rutin şeyler sen canını sıkma güzel anne 😊
akcayaanneoluyorum tekbirask156 Yarın 37+0 olacağız. Geçen hafta 3035 gr ölçmüştü ama ultrasonda farklı çıkabiliyor biliyorsunuz 🙏🏻 Önemli olan sağlıklı olmaları 🌼 Haftaya perşembe doğumum var. Sağlıkla kucağımıza alalım 🌸💜
tekbirask156 akcayaanneoluyorum ilk gebeligin mi kuzum acaba neden haftaya doğum ? İnsaAllah kolay geçer 🤲🏾🌼
akcayaanneoluyorum tekbirask156 ilk gebeliğim, zorunlu sezaryen olacağım 🌼 sağ Salim kucağıma almak istiyorum artık. Koronavirüstü, depremdi artık sinirlerim kaldırmıyor :(
Tugba3466 2 hafta önce 36 haftalikken 2950 gr di şuan 37+5 2 gün sonra 38 haftalik iken gidicem kontrole bakalim Kaç gr almış oglusum sağlıkla gelsinler😊
Tugcesh Merve1656 ayniyiz 37+1 🥰🥰 benimde hafif başladı sancılar. Bugun nat de sanci cıktı çok az..Bekliyoruz bakalım haftaya gidicem yine
tekbirask156 Tugcesh 😏 benim hiç sancım yok ağrılarım falan oluyor ama bekliyoruz . Erkek bebiş geç geliyor diyorlar çok da bekletmeden gelse artık 😁