BusHa canım bende naçizane kendi durumumu paylaşayım.Benim de en baştan beri aşağıdaydı.21.haftada ciddi bir kanama yaşadım.Benimki yukarı hiç çıkmadı ve 38+2 de sezaryen oldum.Doğuma kadar çok dikkat ettim.Kesinlikle ağır iş yapmadım.Öğretmenim,Pandemi dönemi okullar kapandığı için İstirahat ettim.Dikkat et kontrollerini aksatma.İlerleyen haftalarda çıkabilir.Sağlıkla kucakla inşallah.Bir de kanamadan sonra doğuma kadar doktorum ilaç verdi,onu kullandım.