Nehirr88k BusHa 23 haftalığım benimde plesentam aşağıdaymış ben çalışmıyorum ev işlerim dışında bisey yapmıyorum yürüyüşe başlamam gerek kilo alımım hızlı ilerliyo ve dediğin gibi bel sırt ağrıları 16 haftalıktan beri oluyo nefes nefese kalıyorum hemen 😔 insallah bi sıkıntı yaşamayız ilerki süreçtede 🤲🤲
Beyzaerkaann BusHa çıkar, hep iyi düşünün ve olumlu olun. Bende çok sitres yapmıştım, birde ilk gebeliğim olunca insan daha acemi oluyor 😑 Bol Bol dua edin ve kendinize de dikkat edin Allah yardımcınız olsun en kısa sürede iyi olur inşAllah durumunuz❤️
BusHa Berreklc34 günlük ev işi yaptınız mi . Benim yanımda kimsem yok eşim yardım edebileceği kadar ediyor fakat yeterli olmuyor tabi
BusHa Havacianne çok teşekkür ederim. Aslında sezeryan değil de ani kanama olursa ya da bebek ve bana bir şey olursa diye korkuyorum
Havacianne BusHa yok ypk olmaz canım bol bol dua et ve dinlen. Ben neler atlattım yani hastanede ki tüm çalışanlar beni biliyor düşün hep sıkıntılıydım sen moralini yüksek tut
BusHa Bbssra benim doktorum 24 e kadar çıkabilir dedi. Başka sorunlar çıkmasın da sezeryan doğum sorun değil. Bebeklerimiz zamanında ve sağlıklı gelsin inşallah
neslihann87 BusHa benim o haftalarda aşşardaydı ilerleyen haftalarda çıktı öümkün olduğunca ağır ve yorucu hareketlerden kaçının vaktiniz olduğunda dinlenin
neslihann87 günlük ev işimide yaptıp 7 yaşında bi kızım var o dönem ana okuluna gidiyodu yani sürekli yatıp dinlenemedim
neslihann87 BusHa stres yapmayın moralinizi bozmayın birde netten bakıp okuyosanız orda yazanlarda insanın içini karartıyo okumayın doktorunuzun söylediklerini dinleyin çok şükür doğum yaptım 40 günlük oldu bebeğim inşaallah sizinde çıkar yakarıya
Mercimeginannesi123 BusHa benim de 8.haftamda aşırı şiddetli kanamam oldu bir süre hastanede yattık sonrasında plesentanın aşağıda olduğunu öğrendik hiç hareket etmemem gerektiği söyledi yoğun stresli korkulu günlerin ardından 22.haftamızda plesentanın yukarı çıktığını öğrendik cok şükür canım. Büyük oranda cıkıyormuş yukarı dikkat et stres yapma çıkar inşallah
BusHa Mercimeginannesi123 maşallah size inşallah bende plasnetam yukarı çıkmış diye güzel bir haber alırım
BusHa neslihann87 internetten okumaları kısıtlamam gerekiyor galiba. Allah bağışlasın bebeğinizi çok sağolun ❣️
neslihann87 BusHateşekkür ederim amiin inşallah.. aynen bende ilk öğrendiğimde çok okudum eyvah ikimizde ölcez galba dedim çok şükür bişey olmadı takılmayın orda yazanlara
1PrensAnnesi BusHa ilk çocuğumda plasenta previayı yaşadım bende aynen bende rahim ağzını neredeyse tamamen kapatmıştı ve bebek olması gerekenden aşağıdaydı yürümek yasaktı her gün kanama olurdu haftanın 3 günü en az serum alırdım ama sağlıkla doğurdum bin şükür 8aylıkken kendi kendine yukarı çıktı çocuk ve düzeldi