Kizlar merhaba 🙋🏻♀️ 32. Haftam bitmek uzere bende eksik birsey kalsin istemiyorum. Hicbirseyin fazlasina kacmadan gereksiz masraf yapmadan alisverisimi bitirdim. Ama aklima takilan birsey var. Bu ic zibinlar (10lu hastane cikisindan cikan hani) ve yeni dogan citcitli badilerinden kac tane gerekli. Dedigim gibi fazla olsun istemiyorum ama eksikte gelmesin 🤷🏻♀️ Cok kararsiz kaldim