Kızlar bebegin guzeli çirkini olmaz helede anne için. Onlar bizim her seyimiz. Ama peygamberimiz gebelikte ayva yiyenin bebegi guzel olur demis. Ve gebelikte ayva yeyenler de bebege ayri bi guzellik katdigini söylerler hatta bana ozel bi hastanede doktor bile soyledi . Ayva ile ilgili postlari okudum . Hep guzel yorumlar okudum sizler ne duydunuz bu konuda?