gokcek07 canım ben seni formdan biliyorum bir kaç kez konuşmuştuk…
inan bana kaç gündür sana ne yazacağımı bilmiyorum… çok üzgünüm, İnan seni öyle iyi anlıyorum kardeşim… bende geçen sene temmuz da Doğum yaptım ve oğlumu ocakta kaybettim 6 buçuk aylıktı…. büyümüştü… şuan ne durumdasın tahmin ediyorum istediğin zaman konuşabiliriz…. İnan bana dertler paylaştıkça azalır ve bizi sadece evlat acısı yaşamış olanlar anlar…. duamdasın ne zaman istersen ben burdayım.