Bende kanamadan dolayı 7+1 de vuruldum soğuk bir iğne sadece o soğukluğu hissediyosun can yakmıyor inderect coombs testi yapiyolar öncesinde sonuç negatif çıkınca igneni oluyosun pozitif çıksrss yapmiyolar diye biliyorum sadece takıbe aliyolar 28. Haftada bir daha iğne oluyorsun bunda herhangi bir sebep aranmıyor 28. Hafta şart yani bide doğum sonrası bebek babanın kadından ise yine iğne oluyosun
Yani eğer 28. Haftaya kadar kanamam olursa ve bebek doğduda baba kaniysa 3 iğne
Eğer 28 e kadar kanama olmazsa bebek babanın kanından olursa 2 iğne
Yine 28 e kadar kanaman olmazsa bebekte senin kanindan olursa eğer 1 iğne tercihen korumak amaçlı bazen yinede ikinci igne de yapılabiliyor doğum sonrası çocuk senin kanindan bile olsa