Canım benim ilk aylarda kanamam vardı. Kan uyuşmazlığı olduğu için tedbir maksadıyla yaptırdı Dr. Gerekirse ilerde bir daha yaptırırız dedi. İlk aylarda aşı olan nadir gebelerdenim hatta eczacı ısrarla böyle bir şey yok diyip ilacı vermek istememişti beni sinir etmişti 😒Bilmeyen arkadaş varsa bilginiz olsun, kan uyuşmazlığı iğnesi sadece 28.haftada değil, kanamalı bir durum olursa gebeliğin başında da yapılabiliniyormuş. Sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi inşallah ❤️😇