1MelekAnnesi_ Sam bence hıc atma aklı olan gelmez gelmek ısteyenede malesef kusura bakmayın biz hastaneden yeni cıktık belkı bız coronayız sızede bulasmasın dersin olur biter 😄
1MelekAnnesi_ Zey44 fiyatı hıc sormadım haftaya nst var o zmn sorcam ama 3500 dıe duydum gecen sene o kadarmş bu sene ne kadar bılmıyorm cok pahalı yapıolar
Zey44 1MelekAnnesi_ yükselmiştir bence çünkü sıtma Pınar’ı geçen sene 2200 falandı orası da yükselmiştir
1MelekAnnesi_ Zey44 saatini ne zmn belirliyorlar sabah gıdıp beklıyomsnz yoksa su saatte dogum mu olcak dıolar
1MelekAnnesi_ Zey44 dun gırdım ben nst ye 10 gun snra gel dedıler tekrar gırıs yapıp muayene ucretı mi odıcem yoksa dırek gıdıp nst ye mı gırcem
Zey44 1MelekAnnesi_ sadece bir defa ödemedim dün gittiğimde hem muayene bende nst ödedim on gün sonra dediyse ödemen gerektir