mavilibisey Burnunuzda biraz derine sokuluyor. Kanamıştı hatta benim. O yüzden birazcık acıyo. Ama birazcık. Anlık bir şey. Endişe etmeyin. Kan testi değil sürüntü testi daha kesindir. O yüzden sürüntü yapılıyor.
turansmom1 1MelekAnnesi_ bende gecen sene burnumdan estetik oldum 10 gun öncede doğum yaptım covid testi can yakmıyor hiç burundan ve agizdan suruntü şeklinde yapıldı
1MelekAnnesi_ turansmom1 inşallah ya bende aynı durumdayım estetıklı burnum birazda o korkum var ıste
Zey44 1MelekAnnesi_ orda covit testi yapılıyormu canım bende cuma günü sıtma pınarında sezeryan olucam doktor sadece kan alacaz dedi
MKycgl 1MelekAnnesi_ o kadar haklısın ki eş dost akrabanın yok emziriyomusun yok lohusasın yok şöyle yok böyle bilmiş bilmiş laflarını dinlemektense iyki yasak olmuş valla bende doğumumda kimse gücenmesin üzülmesin eve misafir kabul etmicem
1MelekAnnesi_ MKycgl aynı sekılde hastaneye gelemezler zaten😄ama Bızım akrabalar cok meraklı kac gr dogmus nasıl dogum yaptım sutum gelıomu bebek emıyomu dıe cıkar eve gelirler kesın ama kabul etmıcem esım istemiyo bızde yeni cıktık hastaneden nolur nolmaz daha sonra deyıp kestircem
1MelekAnnesi_ MKycgl o kadar meraklı insanlar varkı komsular ozellıkle. Onlar yuzunden yuruyuse cıkamıyorum soracaklari ilk soru ne zmn dogum normal mı sezeryan mı dır olacak kac kılo aldın bilmrm ne MKycgl
Sam 1MelekAnnesi_ bu konu ile ilgili whatasptan durum atmayi dusunuyorum ama nasil bi Metin hazirlasam bilemedim henuz. 🤔🤣
1MelekAnnesi_ Zey44 yapılıyor diye biliyorum canım. İnşallah burdada kan alırlar ya hangi doktora sezeryan olacaksnz
Zey44 1MelekAnnesi_ emrullah beye perşembe günü kan vereceksin dedi olsaydı söylerdi sanırım akedemide korona çıkmıştı belki ondan yapılıyor olabilir ordaki hastalar sıtmapınarında ameliyat oluyodu
1MelekAnnesi_ Sam bence hıc atma aklı olan gelmez gelmek ısteyenede malesef kusura bakmayın biz hastaneden yeni cıktık belkı bız coronayız sızede bulasmasın dersin olur biter 😄