Kivanclimerve Ben 23te girdim ve 29 da giricem tekrardan gec kalinmis olsa 29da bakmazdi sanirim doktorum
FatmaSalam Tuba704 özelde yaptırdım, Kayseri’de Tuncay bey var perinatolog çok memnun kaldım 45 dakka baktı her şeyine Allah’a bin şükür hiçbir şey çıkmadı 🙂
Epelinkiran Tuba704 aynen çünkü doktor bebeğin durumuna gelişimine bakıp ona göre bi hafta söylüyor herhalde