Merhabalar detaylı ultrasonu kaçıncı haftanızda yapıldı. Ben 24+2 deyim doktorumun takipsizliğimden geçe kaldığımı düşünüyorum yarına randevu verdi onda da ameliyatı çıktığı için perşembeye randevumu Ertelemek zorunda kaldıklarını söylediler. Evham yapmak da istemiyorum ama içim içimi yiyor sinirden