Gamzes canım ayın 23ünde nstye girdim her şey çok iyiydi ben de o yüzden çok dert etmedim bazen solda bazen sağda kendini kabartıyor dediğimde doktor sırtını dayıyor demişti. Hep de sırtı dediği yerde hıçkırık oluyo o yüzden öyle düşündüm ben de. Cuma günü yine gideceğim bir daha sorayım 👍🏻