Alpaslanveannesi Gnys Ben de 😓Kendi vücuduma hiç alışamadım bir anda bu kadar kilo almak psikolojikmen çöktürdü beni yani bebeğimi hissetmek büyümesi güzel ama durup durup ağlamak istiyorum ben de kilolarımdan dolayı 🤭🤭
Demir Ara ara adet sancısı gibi ağrılarınız oluyor mu peki kızlar? 25+4 üm bende.Sabahtan beri ufak ufak ağrım var🤧
YasinMerveYaln Kızlar bende agustos 21 tarihim ama erken doğum riskim var plesentam aşagı da bide bu bebek hala dönmedi ayakları rahmim de öyle olanınız var mı ?
DenizEla SyhnHtp Canım malesef yapacak hiç bişey yok doktor magnezyum verdi ama pek ise yaramıyo ne kadar dinlensemde gecmiyo minnoslar büyüdüğü için baskı yapiyo dedi doktor 😊
Sevde123 Selam hanimlaaaaar😇 Allah nasip ederse bizim tahmini doğum tarihimizde 9 ağustos 😇 27+5 olduk cinsiyeti kız 😊 7 kilo aldim şuana kadar da😫🙈