ErsiNuray Minaaagul bzde 26+5 olduk bugün aşırı halsizim isteyim ayakta uyuyorm resmen zamam gecmiyor her yerim agryor bugün bi an once eve gitmek istiyorum 😪🙁
Gnys Tekmeleri nasıl kızlar ben şu iki üç gündür çok nadir hissediyorum. Baya kendimi dinlemem gerekiyor anlamam için bu biraz korkutuyor beni.
Susamtanesii Gnys aynen bende uzanıp kendimi dinlemem lazım ki belki hareket etsin çok nadir hareketleri var
Aysimaveannesi Bizde bugun kizimla 28 haftalik olduk teyzeleri.Bnde agustos annesiyimm😊😊yalanci sancilar sanki basladi kizlar benim ve artik agirlastigimdan mi iki bacak aramda cok fazla agri var ya yururken hareket ederken cok agriyor normalmi bendemi bi sikinti var bilmiyorum insallah 2 hafta snra kontrolumuz var doktorumuz sorcaz benim gibi boyle iki bacak arasi agriyan varmi kizlar
DenizEla Aysimaveannesi Canım aynı ağrıdan mı bahsediyoruz bilmiyorum ama benimde iki bacak aramdaki kemiklerim bile agiriyor yürürken yatakta dönerken ayağı kalkarken çekiyorum o ağrıyı doktorumla konuştum bebek büyüdüğü için baski yapiyo onun ağrısı o demişti o yüzden şimdi korkmuyorum 😊
Um07 Aysimaveannesi Bacak aram ağrıyor özel bölge yerim ağrıyor benim de canım neden böyle oluyor bilmiyorm hele hapşırırken kasıklarıma sancı giriyor yarın bizde 27 haftalık olacağız inşallah 💞🤰🙏
Aysenurtsr 25+2 haftaligim bende, bugun 2. Doz tetanoz asimi oldum. Sabah aksam tekmeleriyle, kalca kemiklerimde agrilar ve, sicaktan daraltilarim var benim🙂 onun disinda allaha sukur iyiyiz, 25 agustos gorunuyor dogum ama bakalim artik🙂
Cccsll 1987gokce evet benim doktorumda çok kızıyo canim ama kilo vermek hamilelikte ne kadar iyidir bilemiyorum bebise hicmi zararı yoktur
1987gokce Cccsll bebeğe zararı yok çünkü yağdan veriyorum kiloyu. Bebek zaten gelişiyo. Doktor zaten senin ya da bebeğin sağlığına aykırı bişey önermez için rahat olsun.
Cccsll Susamtanesii evet hep zayıf bi insan olarak hafif tombiklikte yakıştı sağlık sorunu olmadıktan sonra kilolar verilir canim
Ayka_guven Bende 23 hafta +1gunluk hamileyim doktor agustosun sonuna denk geliyor diyoda insAllah sag salim kucagimiza aliriz canlar
aesma 24+1 olduk 🙂 ağustos sonu eylül başı doğumum 🙂 bebek arabamız bide bakım ürünlerimiz kaldı eksik, diğer herşeyimiz neredeyse hazır.. erken başladık baya 😃 yatarken nefes darlığım oluyor bide yorgunluk var hep üzerimde 🙁
Tugbaumit Gnys burdayıız😂 27+4 olduk biz oğluşumla beni çok yormuyor sağolsun evlatcığım🤗 Ağustos’un 7 sine günümüzü verdiler bakalım ne zaman gelicek kuzum 👼🏻
Sheisagirl Bizde 26 + 2 yiz bu hafta hem şeker yüklemesi hem de tetanoz aşısının 2. Dozunu olcam🙁 kızım maşallah kıpır kıpır 🎊🎉🙏🏼
Zeynepnacar Gnys bel ağrıları, bacak krampları biraz zorluyor tabi 🙂 ama her halimize şükür canım. Minnoşlarımız sağlıkla gelsinler de inşallah 🤗
Zeynepnacar Gnys elbiselerinin çoğunu aldık, hastane çıkışı vs. Biraz daha zıbın türü şeyler almayı düşünüyorum 🙈 köklü bir alışverişi hala yapmadık 😊 Rabbim giydirmeyi nasip etsin inşallah aldıklarımızı 🙏
Sheisagirl KymetKaplan ilk dozumu 21 haftalıkken olmuştum geçen hafta gitmem gerekiyordu bir ay sonra gel demişlerdi ama bu haftaya kaldı canım🙂 ne güzel aynı zamanlarda Doğum yapıcaz inş🙏🏼☺