Ben 2 hafta once kiyafetlerini sipariş verdim.Civilim’in internet sitesinden aldım.Herseyden az az aldım 3 parca 4 parca şeklinde çünkü çok çabuk büyüyor dediler bana😊 onun haricindede marketten 2 tane kalın 1 tanede ince battaniye aldım o kadar.Bu ay içinde de arabasını ve pusetini alcaz insallah.Her ay biseyler alcaz ihtiyaçlarını paylaştirdik aylara😊