cansucu bebekler icin granül deterjan kullanmaya alışık bayanlar ön yargıları yıkmalı Minorisin deterjanı gayet güzel leke çıkarıyor ve organik
elifnurrrr kadercevdet33 oğlum şuan 3 yaşında ilk başta bebekler için olan toz deterjan kullandım ama alerji oldu sonra dalinin sıvı deterjan ve yumuşatıcısını kullandım çok memnunum 5 haftalık hamileyim yine dalın kullanırım ve tavsiye ederim
eslene Biz minoris kullanıyoruz Doğal bir bebek deterjanı. Oğlum için verdiğim parayı kuruşuna kadar hakediyor.
oyaa90 Ben alerjik bi insanım bebeğim yoka ama kullandığım minorisin bebek deterjanını size önerebilirim ben cok memnun kaldım gerceekten organik bir ürün
sudehalasi Eşim Minorisin deterjanını aldı denemek için Zararsız bir ürün çocuğumun kıyafetleri için kullandım ve cok memnun kaldım.kokusuda oldukça güzel