Mom42 arkadaş instagram üzerinden görüp iyi demiş yani gideceğim doktorun da öbür hastalara karşı tavrı da önemli benim için çünkü bi gün aynısını bana da yapabilir ben ilk doğumumu da rengin hanımda yaptığım için başından sonuna kadar tavsiye edebiliyorum başlarda tülin hanıma da gittim zehra küçükaydına da gittim 2-3 yıldır tüm doktorlar hakkında da bilgi topladım gerek burdan gerek çevremden üstte arkadaş bahsettiği için bende fikrimi belirtmek istedim arkadaş bilerek gitsin diye 😉