Ben annemlere gittiğimde bir kere cinsiyet öğrenmek için Hacer yavsana gittim. Çok memnun kaldım.cok güler yuzluydu bebek 15 haftalikti o zaman tam bacaklarını açıp göstermedi diye dakikalarca baktı kesin bir şey söyleyeyim diye.sadece ortamıni beğenmedim hastanenin daracık ve kalabalık.