ecembugra53 Kalp adet agrıdı gibi olıyor canım sancım benim var suan son günlerim cunku son 4 teyim canım açılma Yok diye eve yolladı bekliyotım bende 😊
ecembugra53 Kalp 39+4 canım ara sıra bazen sıklıkla oluyor sancım var zateb nst de çıkıyor açılma Yok diye eve gönderdi yine doktora gitçem cnm
Damla06 Kalp canım benim de 34 haftalıkken makat geliş dendi dönme ihtimali zor demişlerdi öyle mi olur gerçekten perşembe gitcem 37 olcam bakalım dönmüş mu
Kalp Damla06 gerçekten 32 haftadan beri benim de bebeğim şekli değişmiyor işte en son gittiğimde dönmicek 36 haftadan sorma dönmesi yüzde 1 ihtimal bekletmeye gerek yol dedi işte nts gircem bakalım sonuç ne olcak
Damla06 Kalp benim bebegin kafası sol gogsumun altındaymış zor dönmesi denildi ama bilmiyorum hatta bi tane doktor ihtimal bile wermedi dönmesi için
mine-1994 Kalp benim hiç sıkıntım yok ben de bi anormallik var sanırım kendimi hiç doğuracak gibi hissetmiyorum. Bazen hamile olduğumu bile unutuyorum karnım çok çıkmadı agrım sızımda yok normal doğum istiyorum ama sanki normal olmayacak gibi