Kalp Bu haftalarda karında kasılma ve sertleşme var mı? Yada bu haftalarda ne gibi şikayetleriniz var?gelin sohbet edelim?♥️🙏
mine-1994 Kalp benim hiç sıkıntım yok ben de bi anormallik var sanırım kendimi hiç doğuracak gibi hissetmiyorum. Bazen hamile olduğumu bile unutuyorum karnım çok çıkmadı agrım sızımda yok normal doğum istiyorum ama sanki normal olmayacak gibi
Kalp ecembugra53 agrı oluyor mu ?bi sıkıntı oluyor mu peki benim randevum perşembe olduğu için o zaman doktoruma sorcam
ecembugra53 Kalp adet agrıdı gibi olıyor canım sancım benim var suan son günlerim cunku son 4 teyim canım açılma Yok diye eve yolladı bekliyotım bende 😊
Kalp Mihribannnn kesinlikle benimde öyle ayakta duramıyorum hemen belim agrıyor kasılmalarım canımı yakıyor ama değer herseye☺️☺️
Prensannnemm Bende 36.haftaya girdim şükür leğen kemiğine giren bir sancı bebek toplandıkca nefes darlığı adet olacakmış gibi sancılar bitmiyo 🙄🤪
Kalp Mihribannnn sezeryan olcak 18 kasımda allah izin verirse bebek dönmediği için bide kasılmalar olduğu için doktor beklemek istemedi 5 kasımda nts gircem daha net konuşulacak sizin nasıl olcak peki?
Mihribannnn Kalp benim henüz belli değilde kasılmalar olunca erkenmi alıyorlarki benim doktorum o konuda bişey demedi bana
Ysmnn_38 Haftamdayım 36 dan beri ara ara geceleri adet sancısı gibi sancılarım oluyor doktor bir hafta 10 güne doğum beklediğini söyledi hayırlısıyla inşallahhh🙈
Kalp Mihribannnn dönmicek senin benek hep aynı şekilde kaç kontrolde böyle geliyorsun dedi bekletmek istemiyorum normal olamazsın böyle dedi nts gir netleştirelim dedi tehlikeye atmaya gerek yok annede zorlanır dedi bakalım
Prensannnemm Benim ki belli değil daha bir yandan normal istiyorum bir yandan da korkuyorum hayırlısı bakalım ne olursa
Kalp Prensannnemm sağlıklı olsunlarda benim için nasıl olacağı önemli değil yeterki sağlıkla gelsinler🙏
Mihribannnn Kalp anladım hakkınızda hayırlısı olsun bende korkuyorum sezerryam olsammı diye düşünüyorum ama bilemiyorum çok kararsızım
Damla06 Kalp canım benim de 34 haftalıkken makat geliş dendi dönme ihtimali zor demişlerdi öyle mi olur gerçekten perşembe gitcem 37 olcam bakalım dönmüş mu