Evett bende görmüştüm amcamı kaybettiğimiz zamanlar bir gece çok ağlamıştım sonra o gece uyuduğum da Bende görmüştüm yakın arkadaşım kendi erkekbebeğini kucağıma veriyordu tutuyordum seviyordum meğer o günlerde hamileymişim bi hafta sonra da öğrendim meğer çok üzülüp ağladım bir gece bebeğim işaretini vermiş aslında 😍