balyanakoglum Ebru4772 3 kızım olsa dünyalar benim ve eşimin olur 🌺 ilk bebeğimiz erkek olacak. Sağlıklı olsun cinsiyeti Rabbim veriyor zaten
Ebru4772 Hulya1212 valla durumumuz olursa artık Kıbrıs düşünüyoruz olmazsa da hamilelik planlama yaptırcam herkes planlama yaptırıyormuş biz geç kaldık hayırlısı artık
Ebru4772 Hulya1212 ben 4 de hamilelik planlamasına gircem baktım olmuyor Yinede kız sonrasında Kıbrıs yolu görünür ikiz erkek aşılarım bir kerede kurtulurum yapacak bişi yok