Esya21 9 sene ara verdik çocuk getirmek için 2 kızım vardı Buda inşallah erkek olur dedik bütün belirtiler erkek gösteriyordu taki 16. Haftalıkken kız dedi 3. Kız yaştan dolayı bir daha hamile kalabilirmiyim bilemiyorum artık çok istedik ama olmadı nasip sağlıklı olsun da bunda da bir hayır vardır