Arse89 htck38 ben kullandım canım dr dozu yüksek olduğu için hergün yarım icmemi söyledi 4 aya kadar içtim 16 haftalikken dr folik asit kesti
plakayerli Bana da bir doktor zararlı dedi bıraktırdı üstelik ben yarım yarım içiyordum. Sonuçta her şeyin fazlası zararlı ya. Onu devlet karşıladığı için yazıyorlar.