Bir hikayede benden gelsin o zaman;
5 yıllık evliyim ilk 3 ay korunduk sonra bir bebeğimiz olsun istedik. Denemeye başladık fakat büyük bir ümitle beklememize rağmen her adet dönemi hüsrana uğradık. Zaman ilerledikçe aynı zamanda evlendiğimiz arkadaşlarımın hamile haberini aldıkça benim neden olmuyor diye çok üzülüyordum. Neyse birgün doktora gitmeye karar verdik. Eşimde bende muayene olduk. İkimizde de bir sorun yoktu. Sebepsiz infertilite deniyordu. Doktor ilaç tedavisi ile yumurta takibi yapıp belirli günlerde birlikte olmamızı önerdi. Uyguladık 3 4 ay boyunca ama gene hüsran. Daha sonra çatlatma iğnesi ile gün verip tekrar denemenizi söyledi. Onu da uyguladık ama gene hüsran. Rahim filmi hsg vs vs sonrası hamile kalan çok hadi onu deneyelim dedi. Rahim filmi çekildi 2 ay gene denedik gene yok. En son aşılamaya geçelim dedi doktorumuz. 1. Aşılama da sonuç pozitif o kadar mutlu olduk ki ama öğrendikten 5 gün sonra adet oldum. Meğerse kimyasal gebelikmiş. Ama ümitlerim yeşermişti 2. Aşılamayı yaptırdık olumsuz sonra 3. Aşılama 😞 hiçbir sonuç yok. Bu dönemde eşimle para biriktirdik. İkimizde çalışıyorduk. Tedavi döneminde ikide bir izin almak iş yeri ile aramı da bozuyordu. İzin konusunda çok sıkıntılar yaşadım malesef ama pes etmedim. Neyse Ankara da bir hastane de bir prof doktor var ona gidelim dedik. Başarılı merkezler seçelim çok yıprandık dedik. Tedavi boyunca sürekli Ankara ya git gel yaptık. 3. 5 saatlik yolda yıldırmadı bizi. 1 tüp bebek ve şans yüksek seçtiğimiz hastane çok iyi diye çok umutkuyduk. Giden para hiç önemli değildi. Tedavi sonucu 5.gün embriyo transferi yapıldı. Sonuç pozitif 🥰 ayaklarımız yerden kesildi. Bhcg sürekli 2 kat artması gerekir iken çok yavaş artıyordu. Sürekli dua ediyorduk. Sonuç kese gözüktü sırada kalp atışını dinlemek vardı. Fakat kesenin içi boştu 😞 Boş gebelik olmuştu ve kürtaj olmak zorunda kaldım. Yılmadım 2. Tüp 2 tane 3. Gün embriyosu transferi sonuç olumsuz. 3. Tüp doktor değiştirme kararı aldık. 3. Tüp bebek tedavisi yapıldı. Sonucu bekliyoruz. Artık olumsuzluk lara o kadar alıştık ki. Sadece bekledik. Test gününden 2 gün önce kanama oldu. Dedim eyvah buda olmadı. Ama yerleşme kanaması imiş. Bebeğim tutunmuş. İyi ki değiştirmişim doktorumu. 5. Gün 2 embriyo transferi yapıldı Sonuç pozitif ve şuan 38 haftalık hamileyim. 2 embriyo dan 1 tanesi tutundu çok şükür. Bebeğimizi kucağımıza alacağımız günü sabırsızlıkla bekliyoruz. Allah isteyen herkese nasip etsin. Ben bu süreçte çevre baskısına kulaklarımı kapattım. Sizde kapatın. Herkese istemiyoruz daha zamanı var dedik. İsteyen kendi doğursun dedik. Küsen küstü umurumuzda bile olmadı. Sizde öyle yapın. Umudunuzu kaybetmeyin. Her şerde bir hayır her hayırda bir şer vardır bizler bilmemeyiz. Allahım vakti zamanı gelince nasip ediyor. Ben sürekli Allahım hakkımızda hayırlısını nasip et diye dua ettim sizler de öyle edin. Hamile kaldığından beri de sürekli duam ; Allahım çocuk sahibi olmak isteyenlere hayırlısı ile hamile kalmayı, hamilelere bebeklerini sağ salim kucağına almayı nasip et. Evladı olan annelere de evlat acısı yaşatma diye dua ediyorum. 🤲İnşallah kabul olur dualarımız