Bende 2.5 sneelık evlıyım evlendıkten 3 ay snra cocuk ıstedık ama olmadı gıtmedıgım doktor kalmadı en sonunda tup bebek doktoruna gttım yumurta reservın dusuk ddı tup bebek %35 sans verdı yaptık 5 yumurtam oldu ama 5. Gun dollenme sırasında olduler havuz yontemı yapalım ddık para bırıkımı ıcın 2 ay ara verdık snra korona cıktı bolumu kapattılar bı kac snra esım memur oldugu ıcın ızın kullanman gerek demısler o sıra tatıle gttık ılk tatılımız dyeblırım cok guzel bı tatıl gecırdık ıyıkıde gecırmısız adet gordum snra evıme geldım o aykı adetı beklerken hamıle oldugumu ogrendıgım umudunuzu yıtırmyın herseyın vaktı zamanı varmıs elhamdulillah 🤲🤲🤲🥰🥰