Merhabalar sakin haa korkmayin.. ayni sey bizimde basimiza geldi 18-20. Haftalar arasinda olusuyo ve max 3 hafta sonrasinda yok oluyo.. detayli ultrasona gittinizmi? Gittiyseniz doktorun size bobrekte, beyinde yada kalpte herhangi bir sorun olmadigini soylediyse hele hic korkmayin derim ben 🤗 genelde bu kist kalici bisi oluyorsa bu soyledigim 3 organa zarar veriyormus..