mermer Ben iki kere yaşadım kürtaj olmadan düşüğü ikiside 7 hafta civarıydı bi tanesinde iğneyle düşürüldü hastane kontrolünde. Diğerinde 2. adet günümde adet oldum Onunla gitmişti. Ama bence siz olumsuz düşünmeyin çok oluyor o adet olacakmış gibi ağrı. Detaylı bir muayene yaptırın herhangi bir tehlike varsa Allah korusun progestan iğne falan yapıyorlar 🙏🏻 Güzel haberler alırsınız inşallah 😊