B@RavzaGanioglu#957223 hepinizden allah razı olsun iyiki burayo görüp mesaj atmışım. Komşularım etrafımdakiler hep Karnın ağrıyosa düşüktür. Kürtajla alırlar çocuğunu filan dediler çok korkuyordum iyice korktum. Annem yakınımda olsaydı destek olurdu bana , Çok çook teşekkür ederim yeniden içimi aydınlattınız. 9 aylık evliyim 9 aydır hiç sebepsiz olmamıştı 9 ayın sonunda kendiliğinden oldu çocuğum o yüzden aklım çıkıyor bişey olacak diye 😌 saolun tekrardan