Nasippp yinr 4 bitti diye ifade etmeniz lazım bebek 5 aylık olmus olmuyor. 5 ten gün alıyorsunuz. Ben 93 dogumluyum. 27 yasımdayım diyorum. Biten yası söylüyorum. 28den gün aldıgım için 28 yasımdayım demiyorum. Sizinde bitirdiginiz ay dört.
Kaç aylıksın sorusuna 4 ayı bitirdim demek dogrusu