maria12 Tekli elektrikli pompa kullanan var mı? Lansinoh Marka, ikinci ek uygun buldum. Memnun olan varsa hemen alayım
Twinsmomm01 maria12 marka hakkında bilgim yok ama tekli alma bence canım ben tekli aldm birini sağarken diğerinden çok fazla akıyo ve boşa gidiyor keşke ikili alsaymışım
Benimo maria12 yakın çalışan bi arkadaşım almıştı teklisinden çok memnundu. Ama eğer çalışacaksanız zaman açısından sorun olabilir demişti. Benim mesleğim serbest zaman açısından sorunum olmayacak o yüzden ben de tekli lansinoh elektrikli alacağım
ikizlermom maria12 bana e bebekte satıcı tekli alma ikili al bazı annelerde birinden süt sağarken diğerinden de akıyor boşa gidiyor demişti hemde cekim gücü ikilinin daha iyiymiş onu tavsiye ederim☺️
gulumse0611 Twinsmomm01 ama ikilide de emil gücü azalıyor deniyor 🤷🏼♀️ Bende tekli aldm öyle olursa mochi alırım bide
Twinsmomm01 gulumse0611 benm çocuklarım küvezde oldugu için tek gğüüsm boşa gidiyor açıkcası boşa gitmesinden iyidir canımm
2020-2020 maria12 tekli kullanıyorum. Biz acilen almıştık parasal anlamda sıkışıktık biraz tekli aldı eşim. İkilisi daha iyiyse ikilisini al derim. Ama marka mükemmel. İçinden küçük bir biberon çıktı ben onu kullandım bebeğe verirken. Daha sonra o markanın biberonlarını aldım bebeğime. Meme reddi yaşamadık ( yani inanılmaz emmiyor bebek zaten benim bebeğim emdiği kadar 😀)
maria12 2020-2020 letgoda teklisini gördüm 3 kez kullanmış çok temiz ürün uyguna da veriyor. Alsam mı dedim acaba tekli
gulumse0611 maria12 bende tutumlu anneden aldım hiç kullanılmamış tekli 200 tl gerçekten kullanmamış kadın açılmamıştı iyi denk geldi gene ikinci ele oranla pahalı ama hiç kullanılmamıştı içim rahat alsım
Hashasim2020 Ben tekli kullanıyorum Philips avent tabi çift olması hem zaman hem de sütün boşa gitmemesi açısından daha iyi olur ama ben alırken mağazada yoktu o an acil almam lazımdı ama çok da dezavantajı yok bence ikisini de ayrı ayrı sağmaya vaktiniz varsa çalışmıyorsanız tekli de gayet güzel mesela ben çalışıyorum doğum izni bitince tek tek sağmak biraz zaman alacak🥺
Hashasim2020 maria12 e tabi biraz sürüyor çok kısa sürüyor diyemem 2 meme 45 dakika bazen 1 saat falan sürüyor
Benimo maria12 bence sorun olmaz tercih edebilirsiniz. Hem en kötü ihtimalle sizde aynı fiyattan satışa koyup ikilisini alırsınız :)
gulumse0611 maria12 evet güvenilir siz onaylayınca para gidiyo ben kargoyu aldm baktım eksik parça vs var mı diye herşeyi tamsı çalıştırdım sonra ödemeyi onayladım iade de edebiliyosun
Mryada Ben de ikilisini aldim,henüz kullanmadım. Benim merak ettiğim içinden çıkan şeffaf hortumun temizliği.Ilk kullanimdan önce diğer parçalar 10 dk kaynatılıyormuş ama hortumu kaynatmayın yazıyor. Hortum temizliği hakkında bilgisi olan var mı?