Merhaba Hamişler 🥰 . Ben 6+5 haftalık hamileyim. bu gece mercimek tanesi büyüklüğünde kahverengi bi leke gördüm çamaşırımda. Ama ağrım falan hiç yok. İlk gebeliğim biraz korkuyorum açıkçası geceden sonra hiç olmadı lekelenme. Doktoruma sordum pazar olduğu için çalışmadığını ama acile gidebileceğimi söyledi. Ptesiyi beklesem geç olur mu sizce? Lekelenme ve ağrı artarsa bugün acile gideceğim Fakat ağrım ve lekelenmem olmazsa beklemem de sakınca varmıdır benim gibi olan var mı aramızda 🙈