EgEsleminAnnesi0 Haftada Doktor bebeğin dönmüş kafası rahimde doğum pozisyonunda deyip 36 37. Haftaları gören varmı ??
EgEsleminAnnesi0 1PrensAnnesi valla tüm mesajlariniz için çok teşekkür ederim için rahatladi rahat rahat islerimi yapcam kafami dagiticam
Asenana EgEsleminAnnesi0 doğum pozisyonu almış olması hemen doğacağı anlamına gelmiyor kuzum korkma doktoruna söyleseydin endişe ettiğini söylerdi sana benim de 32 haftadan beri doğum pozisyonunda 38 haftadayız şu an
EgEsleminAnnesi0 Asenana çok saol kuzum için bı nebzede olsa rahatladı korktum doğum olacak diye psikolojim bozuldu hiç bişey yapmasin gelmiyor valla
bbhhrr5289 EgEsleminAnnesi0 benim 28.haftadan beri oyle su an 40 haftalik ama kanala girmedi daha sadece dogum pozisyonunda
sevara EgEsleminAnnesi0 benim bebişde 28 haftadan beri kafası aşağıda doğum pozisyonunda şimdi alt tarafımı çok çok baskı veriyor 33haftalık olduk. Doktorum erken doğum durumu yok rahat ol dedi. Rahat rahat işimi yapıyorum ama tabi dinlenerek.
EgEsleminAnnesi0 sevara benimde öyle kuzum baskı yapıyor felan ama işte aklım takıldı ya erken doğarsa diye burda bir çok post görüyorum ondan galiba etkilendim