Aybukeeee 2 kedimiz var. Oglum 2 yasinda, suan 9 haftalik hamileyim.
kedimizin biri bizim ayak ucumuzda, digeri ise oglumun ayak ucunda uyur.
ilk aylarda basbasa birakmadim, neolur ne olmaz diye. Kuyruklari burnunu tikarmi falan gibi dusuncelerim olurdu. Simdi kankalar valla ❤️