12 yaşında bir kedim vardı ve asla çocuklardan haz almazdı okadar korktum ki hep tepkisi ne olucak diye düşündüm.ama öyle güzel bir bağ kurdu ki hepimiz şok geçirdik.beşiğin yanı başından ayrılmazdı ve süpürge açıksa oğlum ağlıyosa yada ben başka odada olursam hemen miyav miyav yanıma gelip pııırrr beşiğe doğru koşardı bak bebek ağlıyo diye.ama patili oğlumu kaybettim :( şimdi ikinci gebeliğim ve minik bir evlat edindik inş yine aynı şekilde sıcak ortam görürüz çünkü şuan oğlumla çok güzel anlaşıyolar :)