iremsenturk_16 on dakikalık bir işlem endişe etme canım,aynı gün çıkış oluyor zaten ben ödleğin tekiyim ona rağmen çok rahat geçti ,kanamam da çok uzun sürmedi 1 hafta sonra da doktorum baktı tekrar içerde parça vs kaldı mı diye ,stres tabi ki yaptım ,kaybın oluyor o ayrı stres…Allah’ım tez vakitte sağlıklı gebelik nasip etsin,biz 3 ay ara verdik doktorum da öyle önerdi,hemen de hamile kaldım zaten o da dış gebelikti 😟şimdi 3.gebeliğim Mucizeler çoktur inşallah sağlıcakla sahip olalım 🙏🎈