strongmom bence siz polemige girmeye calisiyorsunuz seviyenizi dusurmeden postumu terk edin isterseniz ben size kotu bir sey soylemedim yazdigim seyin nesini polemik anlayipta olayi bu sekilde cevirdiniz bilemiyorum anlayamayan biri varsa bence o da sizsiniz ayrica ucakla, otobusle, trenle mecbur kalmadigim surece seyhat etmiyorum ki buna senede 1 kez mecbur kaliyorum onun disinda kendi ozel aracimla seyahat ediyorum. Az once bir arkadasimiz yazmis zaten evet bildigimi fakat bana uygun olmadigini belirttim biliyorsam demek ki onun ucaga vs alindiginida bilmeme ragmen uygun degil demisim degil mi biraz mantik kullanirsak sevinirim. Ayrica insanlarin hayat ve yasam sartlarini bilmeden 3.yorum seklinde yorum yapamazsiniz. İlk yorumunuza tepki gostercek bir karsilik vermedim 2.sinde bunu aciklamama ragmen hala oyle anliyorsunuz 3.yorumu seviyenizi dusurerek devam ediyorsunuz. Dedigim gibi lutfen daha fazla seviyenizi dusurmeden terk edin postumu 🙋🏻♀️🙋🏻♀️