Zehraaa98 Deletedmom382 canım aynen o araba çok güzel bı tanıdıgımda var fıyatı 4 bın falan ama çok param olsaydı mima alırdım muhteşem
Deletedmom382 strongmom doona 1 yasina kadar kullanilabiliyo ama o yuzden direk eledim. Ben rahat 4-5 yada en 3-4 yasjna kadar kullanabileyim istiyorum
strongmom Deletedmom382 bebek zaten 1 yaşında yürüyor sen istersen de araba durmak istemi ek yürümek isti ek tatlım 😀
Buyrenk Deletedmom382 😂😂 ben siyah gold olan her markayı aklıma yazdım şimdilik özellikle o renk istiyorum ama asıl önemli olan gidip bakarsam dikkat edeceğim konu hafifliği pratikliği
Deletedmom382 Buyrenk bende siyah gold istiyorum da prego urban kullanimi cok iyi geldi bana joie bakiyodum aslinda ama bu daha hosuma gitti fikir edinmek icin yardim istedim 😊
Buyrenk Deletedmom382 pregonun tam olarak ağırlığını öğrenemedim sanırım birde fiatı oldukça yüksek değermi emin değilim ama şık geliyor bana
Deletedmom382 Buyrenk hem şık hem de uzun omurlu gibi geldi bana ben sık yoluculuk yapan biri oldugum icin bana dayanir heralde diye dusundum
Merveturksoy Deletedmom382 bn 6 yıllık mağaza yöneticisiyim hayalimdeki arabaydı aslında triloji inglesina istiyordum ama eski kasaları hoşuma gidiyordu bulamadım hep yeni kasa . Eğer concord neo almasaydım zapp extra 2 alcaktım hem az yer kaplıyor hemde çok pratik araba ama eşim beğenmedi (Benden size tecrübe olarak bir tavsiye kraft ve chicco dan uzak durun bir arızası olduğunda sürekli kullanıcı ya buluyor suçu ve amir ücretleri çok yüklü mevla yani şöyle diyim onu yaptiracagima yeni bebek arabası alırım dersiniz)
Deletedmom382 Yildirim35 pierre cardin cok istiyorum ama bulamadim bi yerde ya 😟😟 netten gormeden almak istemiyorum☹️
Deletedmom382 Yildirim35 benim yasadigim yerde biraz kisitli pregoyu zor buldum 😏 cevre ile gidecegiz o zamana kadar farkli onerilen varsa arastirayim gittigimde bakarim diye oneri postu actim iste
Yildirim35 Deletedmom382 benim ablamda pierre Cardin kullanıyordu bende gördüğümde vuruldum resmen 😍 ama öncesinde casual Cadillac de çok düşünmüştüm araştırmak istersen bakabilirsin 🤦♀️
Yarenn13 İyi geceler öncelikle, bugün bende bebek arabası aldım prego impala modelini tercih ettim incelemek isterseniz çok kullanışlı ve kolay pratik bir araba rahatlığı yumuşaklığı çok iyi 👍