Tulayaltingoz yasen1 önceden milupanın emzirme çayını kullanmıştım ama onu bulamadım bu sefer e bebekten Ali Ünyazıcı süt çayı vardı onu aldım organik bişeye benziyor granül olanlardan hoşlanmıyorum ben bu sallama çay gibi içinde otları var işte