yasen1 FatmaSagir 2 battaniye var zaten canim biri dogumdan sonra hemen ebelere verilcrklerin icinde biride valide nolur nolmaz gbisine
yasen1 hulya1406 patik evet koyabilirim bu aklımda dursun Süt sağma makinesi almadım gerek olurmu onuda blmiyorum alıpta kenarda dursun istemem emerse gerekirse alırız Duşa girme gbi bisi varmi hastanenin bilmiyorum dogum yapan arkadaşlarım oyle birseyden bahsetmediler😊 Dezenfektan falanda koyabiliriz evet en önemli şeylerden biri😂 Kirli poseti buzdabi posetletine koydum bezlerini parca parca ayriyetten takımları falanda kilitli poşetlerde ama alayim yanima fazladan bikac poşet tesekkur ederimm😊
yasen1 Zeyzey14 ya ben gittiğim.kiyafetle çıkarım yada uzun hirkam ile çıkarım.fermuarini çekerim tekrar bi kıyafet telaşe yapamam sanırım 😂
MiniKaya yasen1 çorap , havlu , doğumdan sonra üşüme oluyormuş yelek yada kalın sabahlık tarzı birşey alabilirsin canım malum korona var ben ayrıyetten kolonya ıslak mendil kağıt havlu koydum 😊 aklıma şuanlık bunlar geldi 😊
yasen1 MiniKaya ıslak mendil ayri kendime almadım kolanya bende düşündüm de odada bebege zarar olurmu edermi diye dusundum koyayim bende kolanya ozaman dursun gelen giden olmaz gerçi de kullanılır belki biz kullanırız. Hastaneler sicak oluyormus genelde ama yelek aldim yanima ekstra sizin haftanız kac😊
MiniKaya yasen1 olsun canım sen kullanmasanda kolonya yanında kim kalıyorsa o kullanır dışarı çıkar vs birşey olur bulunsun bence 😊 evet sıcak oluyormuş ama tecrübesiz olduğumuz için herkes diyor çok üşüyorsun sonradan diye 🤷🏻♀️ Bende aldım her ihtimale karşı havluyuda ben büyük almadm küçük yüz havlularından aldım duşa girermiyim bilmiyorm ama şey diye düşündüm şuanlık norml doğum gözüktüğü için sancı sırasında terlerim falan elimi yüzümü boynumu falan silerim 😀 36+3 teyim canım bende
yasen1 MiniKaya yanınızda bulunsun da keske demeyelim gelir gider cantada😍 hayırlısıyla sağlıklısiyla gelsinler insalllaah🤲🏻
Tulayaltingoz yasen1 kendiniz için hırka çorap ve küçük havlu koyabilirsiniz doğum sonları aşırı terleme olabiliyor sırtınıza ve göğüs bölgenize havlu koymak gerekebilir bir de kovit zamanı olduğundan kaşık çatal bardak bir de tabak koyabilirsiniz kağıt havlu dezenfektan kolonya tür bişey birde ben her doğuma gittiğimde emzirme çayı da götürmüştüm bence sütün gelmesinde çoğalmasında ve bebeğe gaz yapmama konusunda çok yardımcı oluyor Doğumdan sonra günde 2-3 bardak emZirme çayı içtim bir tane de süt sağma pompası bulundurun en basitinden el pompası işinizi görebilir bebeğin emmemesi durumda ihtiyaç olabiliyor hastanelerde süt sağma makinaları oluyor ama şu dönemde hijyen açısından kendinize ait olması daha sağlıklı bence
yasen1 Tulayaltingoz hangi marka önerirsiniz peki çayı acaba yelek falan aldim üşürsem edersem diye bakalım tesekur ederim bu arada😊
Tulayaltingoz yasen1 önceden milupanın emzirme çayını kullanmıştım ama onu bulamadım bu sefer e bebekten Ali Ünyazıcı süt çayı vardı onu aldım organik bişeye benziyor granül olanlardan hoşlanmıyorum ben bu sallama çay gibi içinde otları var işte