Milos35 Oznurcakir ben ignelerle hic agri yasamamistim cnm. Ben asilama islemi sonrasinda. Beri aci cekiyorm
Oznurcakir Milos35 normaldir ama bende hiç sıkıntı yaşamadım ta ki çatlatma vurana kadar sanki rahmim yerinden çıkacak gibi
Eminecengilukuslu Oznurcakir çatlatma iğnesi ağrı yapabilir benşm doktorum öyle demişti yumurtalar çstlıyordur muhtemelen
Meva_54 Milos35 bu 3. Asilamamiz .. bundan önce yumurta takibiyle kalmistim malesef suyum patladı erkenden kaybettik😥 cok sukur simdi yine hamileyim .. 😇 inşallah seninde tutmuştur😇