Milos35 Yarın aşılama yaptıralı 1 hafta olacak ve sol kasığım ara ara sızlıyor. Sebep nedir? Aşılama yaptıran tutan/ tutmayan tecrübe eden dostlar yazabilir mi
Oznurcakir Milos35 agrilarin olması normal canım bende dün gece çatlatma vuruldum ayan Ağrıdan ağlıyorum o derece kasiklarim agriyor
Milos35 Nusyaa yarın test yaptıracak mısınız? Benim abimin eşi yaptırdı 12. Günde kanda çıkmıştı 🙏🙏🤩🤩🤩
Nusyaa Milos35 canım 10. Gün evde idrar testi yaptım silik çıktı iğne etkisidir dediler açtığım postta. yarın tekrar yapacağım hepimiz pozitifi görürüz inşallah canım kasık ağrıların normal doktorum öyle demişti bana
Deleted5544 benimde 12. gün kasık ağrım olmuştu ama hiç ihtimal vermedim çünkü 4 senedir olmuyodu ve bu 3. aşılamamdı ama ertesi gün kan testinde hamile olduğumu öğrendim, kızım şimdi 4 aylık ☺️ darısı size ve tüm isteyenlere inşallah 🌸
Deleted5544 Nusyaa kanı 13. gün verince hatıra kalsın diye 14. gün yaptım çoook silikti gün değerimde 27ydi bu arada yani tahminen 40 civarlarındaydı beta hcg o silik çizgide
Nusyaa Deleted5544 yarın iğnenin 12. Günü test yapacağımda iğne etkisi geçmişmidir bilmiyorum ondan sordum
Nusyaa Milos35 ilk aşılamam canım sabah test yaptım çok silik çıktı ama 10.gün yaptığımdan daha silik yani demekki iğnenin etkisiymiş bugün 12 günüm 😔
Milos35 Nusyaa öyle deme nolursun kötüyü çağırma rabbimmm yardımcın olsun canım dua et yarın sabah git kan tahlili yaptır🥺
Nusyaa Milos35 kötüyü çağırmak istemiyorum içimde yinede umut oluyo ister istemez çünkü negatif çıkmadı ama iki gün önceye göre daha silik olunca acaba dedim iğne etkisi mi offf bilmiyorum ya
Meva_54 Arada ağrılar oluyo bende asilamaya kaldım .. çok yorma kendini .. bende 12 . Gün kanda cikti🥰
Milos35 Oznurcakir ben ignelerle hic agri yasamamistim cnm. Ben asilama islemi sonrasinda. Beri aci cekiyorm
Eminecengilukuslu Oznurcakir çatlatma iğnesi ağrı yapabilir benşm doktorum öyle demişti yumurtalar çstlıyordur muhtemelen