B23- Yaaaa hanımlar Sezeryan sonrası kilo ödem çok kalır diyorlar Sezeryan doğum yapıcam morelimi çok bozuyorlar 😭😭😭 bu konuda bilgisi olan yazabilir mi
Cramel B23- doğumdan sonra dikkat etmezsen normal sezaryen farketmez kalır kilo.yani diyet yap demiyorum ama dengeli ve düzenli beslenmek gerek.suyu bol içip emzirince gidiyor zaten kendiliğinden . Ekstra bişey yapmaya gerek bile kalmıyor
Sermec27 B23- ben sezeryan dogum yaptım 7 bucuk ay önce 64 le doguma girdim su an 46 kıloyum tekrardan hamıleyim 5+2 haftalık Allah izin verirse ama emzirirseniz hemen birden kilo vermeyeblrsnz ama üzmeyin kendinizi verirsiniz zamanla
sevval5481 B23- hyaıe canım alakası yok ben normal doğum yapıp kilosu kalan biliyorum bünye ile alakalı
nazeninhanim B23- arkadaşım sezeryan oldu 1,5 ay sonra eski kilosuna döndü,üstelik tosun gibi olmuştu. Hiç dert etme,yeme içmene biraz dikkat et verirsin zaten bebek o bu şu derken 8 kilo doğumda gidiyor
Mervenur_kcbs Sermec27 yaaa çok sevindim Allah sağlıklı sihatlı kucağına aldırmayı nasip eder inşallah canım benim 💗💗💗
demet1e B23- ödem kalmıyor bir aya gitmişti benim. Ki ne kadar Sezeryan olan arkadaşım var hepsi eski haline hemen döndü .
B23- Sermec27 ayyy çok üzüldüm rabbim mekanını cennet etsin buna can sağlığı versin kucağına al sağsalim inşallah
busbus35 Doğum oldu on beş kililo hop gitti sadece göbeğim sisdi oda üç ayda indi dar atlet giydim emzirince 5 kilo aldim ama
turansmom1 B23- 10 gün önce sezeryanla doğurdum 10 kilo verdim kız kim diyor onu banada desin bi hele bebekle uğrasacam diye kilo veriyorsun otomatik olarak merak etme😂
B23- turansmom1 Sezeryan doğum tecburen nasıldı peki zor mu ? Ben isteyerek korkumdan Sezeryan istedimde
Sinemcetin20 B23- 23gun oldu 15gun ödem oldu ayaklarmda snra indi masj yapa yapa 32 haftlik dogum ettm en son 68 felandim dogma 2 haft varmış bilmiyordum ozamn tartilmistm